Czasami zdarza mi się, że jestem przemęczona. Skóra pod moimi oczami robi się wtedy szara, napuchnięta, a ja wyglądam na zmęczoną, mimo rozświetlającego makijażu. Z pomocą mogą wtedy przyjść żele oraz płatki pod oczy. Dziś mam dla Was kilka słów o płatkach ze złotem od L’Biotica.

img_2893

Płatki są dobrze zabezpieczone przed wysuszeniem. W każdym foliowym opakowaniu znajduje się jedna para.

img_2904

Są one lekko nasączone. Należy przyłożyć je do powieki lepiącą się stroną, aby utrzymały się na miejscu. Nie polecam mocnego naciągania skóry przed ich przyklejeniem, ponieważ będzie Wam niewygodnie.

img_2905

Płatki należy trzymać ok. 15 minut, aby skóra wchłonęła na spokojnie wszystkie składniki.

img_2911

Efekt widać już po dwóch seriach. Skóra pod oczami staje się nawilżona i rozjaśniona. Zdecydowanie dużo lepiej się prezentuje.

Nigdy nie sądziłam, że tak bardzo polubię się z płatkami pod oczy, a tu okazało się, że to moi najlepsi kosmetyczni przyjaciele do pielęgnacji. Zdecydowanie polecam, tym bardziej, że płatki dostępne są w kilku rodzajach.

Buziaki, Ilona 🙂