Konturowanie i rozświetlanie twarzy to najpopularniejsze aktualnie trendy w makijażu. Firmy prześcigają się w tworzeniu nowych i innowacyjnych produktów. Dzisiaj mam dla Was recenzję perełek rozświetlających, dzięki którym stworzycie na twarzy delikatny efekt.

img_3148

Perełki mają różne odcienie. Osobiście musiałam wyciągnąć najciemniejsze kuleczki, ponieważ dawały zbyt ciemny dla mojej skóry efekt.

img_3151

Perełki dają delikatny efekt rozświetlenia, który sprawdzi się u tych z Was, które lubią subtelny efekt makijażu.

img_3154

Produkt jest bardzo wydajny i pewnie będzie towarzyszył mi jeszcze dobrych kilka miesięcy, mimo, że pozbyłam się części kuleczek.

img_3158

Tak więc jeżeli zależy Wam na pięknym, acz delikatnym rozświetleniu i nadaniu skórze zdrowego wygląda to zachęcam do zakupu tych perełek. Ich wydajność zdecydowanie przewyższa wszystkie znane mi rozświetlacze.

Lubicie taki efekt w makijażu? Koniecznie dajcie znać!
Buziaki,Ilona 🙂