Otrzymałam do testowania Barwa Siarkowa moc 3w1 a na drugi dzień Zeberka dostarczyła mi Barwa płyn micelarny. Stwierdziłyśmy, że razem w duecie będzie lepiej i wygodniej.

p1080222-horz
Żel ma ciekawy zapach. Mocny – cytrusowy. Moja współlokatorka twierdzi, że pachnie jak kostka do WC – ale nie mogę się z tym do końca zgodzić. Może i jest mocny ale nie odczuwam aby był bardzo zbliżony do kostki toaletowej.

P1080224.JPG

Żel zawiera takie malutkie ścierające granulki – które dobrze oczyszczają twarz z martwego naskórka. Jeśli ktoś nie przepada za mocnymi zdzierakami to chyba nie mogę go polecić.

P1080225.JPG

Ja lubię, lubię kiedy czuję, że po zabiegu moja skóra jest oczyszczona a peeling działa jak należy. Na dodatek w strefie T moja skóra stała się matowa, nie błyszcząca!

P1080223.JPG

Używam go również jako maseczkę. Nakładam na twarz i zostawiam na około 3-5 minut. Następnie myję buzie. Skóra fajnie nawilżona – lubię ten produkt. A do walki z trądzikiem jest naprawdę super!

P1080222.JPG

P1080226.JPG

PŁYN MICELARNY:

Od razu uprzedzam, aby nie przemywać nim OCZU! Myślałam, że oszaleje! Ale na twarz jak najbardziej :] Bardzo ładnie i dogłębnie usuwa makijaż, to chyba będzie mój numer jeden jeśli chodzi o demakijaż twarzy. ( Oczu nie! )

Mam cere problemową, trądzik jak był tak jest, ale walczę z nim, a od kiedy stosuję produkty z siarką BARWA – wydaje mi się, że jestem coraz bliżej sukcesu.

P1080227.JPG
Składniki aktywne:

  • łagodną kompozycję składników myjących
  • antybakteryjny i keratolityczny Multifruit Extract
  • łagodzący podrażnienia pantenol
  • nawilżającą Trehalozę

Sposób użycia:

  • nanieś niewielką ilość płynu na wacik kosmetyczny i delikatnie rozprowadzaj produkt, oczyszczając twarz, szyję, dekolt i okolice wokół oczu
  • czynność powtarzaj, aż wacik będzie czysty

P1080229.JPG

Codziennie przemywam twarz płynem micelarnym, i powiem wam, że kiedy uczyniłam to po raz pierwszy i drugi troszkę się zniechęciłam. Ponieważ w niektórych miejscach na twarzy czułam pieczenie. Ale chyba tak ma działać. Zawsze mama mi powtarzała, że jeśli coś ma działać to działa w bólu, a jeśli coś jest skuteczne – to nie może być smaczne :] No to by się tutaj sprawdziło. Skóra po demakijażu jest elastyczna, nie jest ściągnięta. Nie odczuwam żadnego dyskomfortu.

P1080228.JPG

Polubiłam go, i choć do oczu muszę używać czegoś innego, nie przeszkadza mi to. Liczę że dzięki tym produktom będę mogła zażegnać TRĄDZIK :[

Dziękuję za możliwość testowania – testowała Justyna walcząca z trądzikiem od wielu wielu lat.

__________

Zdjęcia – Zebra.