CAŁONOCNY OLEJEK ODŻYWCZY oparty na unikalnej kompozycji odmładzających składników aktywnych intensywnie nawilża, wygładza i odżywia skórę. Poprawia napięcie i elastyczność naskórka. Unikalna kompozycja 11 olejów bogatych w witaminy A, B1, B2, C, D, E i K wspomaga odnowę komórkową, odmładzając skórę. Olejek stosowany na noc, dzięki nowoczesnej technologii Sleeping Effect TechnologyTM intensywnie pielęgnuje skórę podczas snu, kiedy zachodzą w niej procesy regeneracyjne i naprawcze. Po przebudzeniu oznaki zmęczenia są zredukowane, skóra jest odżywiona i pełna blasku.

P1080247.JPG

Lubię olejki do twarzy. Zwłaszcza takie, które mogę pozostawić na noc. Mam wrażenie, że wtedy działają odpowiednio. Ten olejek przeznaczony jest dla osób po 30. Ja mam 33 i zmęczoną twarz. Moja skóra po tygodniu już zaczęła stawać się promienna, i odżywiona. Głęboko odżywiona, bo koleżanki z pracy nawet zwróciły uwagę, że coś ze mną lepiej :]

P1080250.JPG

Skóra nabrała miękkości, i zyskała taki ładny kolor. Nie odczułam żadnego podrażnienia. Warto go kupić, jeśli wydaje się wam że wasza skóra potrzebuje odżywienia i blasku.Jeśli mi pomógł, to myślę, że pomoże jeszcze innym.

Dziękuję za produkt.
Testowała Jola.

Cena 35zł.