Przypadliśmy sobie do gustu nie da się ukryć :]

P1080189.JPG

Bardzo fajny i lekki krem nawilżający, który koryguje niedoskonałości naszej skóry. Dla mnie kolor jest odpowiedni, dla innych może być zbyt ciemny, dla innych może zbyt jasny – ale uwierzcie mi, że z każdym kolorem da sobie świetnie radę:]

Moja wersja jest różowa – a mnie z nią jest naprawdę różowo!

P1080195.JPG

Konsystencja kremowa, wspaniale się ją rozprowadza na skórze, i nie sprawia żadnych problemów.

Nie roluje się, i jest po prostu idealna.

Lekka, świeża, przyjemna – te trzy słowa wspaniale określają ten krem.

P1080196.JPG

Kiedy nałożę go na twarz rano, nie mam potrzeby odświeżania makijażu. Wszystko co chciałam ukryć, aż po sam koniec dnia zostaje ukryte :] No nie jest tego dużo, ale to co czasami wyskoczy na twarz – jest bardzo denerwujące i dobrze że jest coś, co potrafi to skorygować :]

P1080194.JPG

Czy można coś więcej napisać o tym kremie?

Chyba tylko, że jest naprawdę super i z przyjemnością kiedy dobiegnie końca zakupię ponownie :]

UWAGA! Jest naprawdę tani! – Kosztuje w granicach 12zł – a co najlepsze jest wydajny :]

UDZIEWCZYN dzięki ≧❀‿❀≦
Testowała Wasza Zebra  –- szczęśliwa! :]