Charakterystyka

P1080202.JPG

  • Fluid przeciwzmarszczkowy zawierający czynny kompleks Oléoactif® z liliowca to idealny preparat przeciwzmarszczkowy dla skóry mieszanej. Natychmiast po zastosowaniu pory są mniej widoczne, a skóra wygładzona. Matowa skóra utrzymuje się przez cały dzień. Z każdym dniem zmarszczki spłycają się, a skóra staje się jędrna i gładka.
  • Zawiera co najmniej 90% składników pochodzenia naturalnego (w tym liliowiec i albicja jedwabista).
  • Nie zawiera parabenów. Nie zatyka porów.
  • O delikatnym, kwiatowym zapachu, z nutami ylang ylang i jaśminu.

Przyjemny krem z wyższej półki. Testowałam go ja – Jadzia.

Jako że mam już swoje lata, i nie jestem kobietą pierwszej młodości – ale tej drugiej ;] Mam zmarszczki, które chciałabym ukryć. Chyba większość kobiet, które o siebie dbają pragnie tego co ja.

P1080206.JPG

NUEXE oferuje bardzo eleganckie opakowanie, ciekawego i nie zbyt jak dla mnie fajnie pachnącego kremu. Krem jest bardzo, ale to bardzo lekki i delikatny. Po wklepaniu go w twarz i szyję, otacza mnie mało przyjemny zapach. Ale coś za coś.

P1080208.JPG

Mam wrażenie, że po nałożeniu kremu – jestem jak nówka sztuka. Taki szybki lifting ;]

Skóra naprężona, miękka a jednocześnie wygładzona. Nie ściąga, nie podrażnia, nie zatyka porów. Mimika twarzy się nie zmienia – a krem działa! I pomimo tego, że zapachu nie pokochałam, to za działanie go cenię.

P1080209.JPG

Ładnie wypełnia zmarszczki, szczególnie te mniejsze :] Bo dużych to już chyba nic nie wypełni tylko plastyk ;] Ale nie śmiejmy się, bo ten krem naprawdę działa cuda.

Jest bardzo wydajny, i polecam go osobom które mają problem z pozbyciem się zmarszczek.

P1080207.JPG

Cena wysoka, jednak warto. Około 100zł.

Ps. Widziałam na różnych portalach okazje cenowe. Ten sam krem, bo sprawdzałam dokładnie i jakaś dziewczyna wystawiła go za 50zł. Hm… To znaczy, że można go nabyć za połowę ceny- polecam.

Testowała Jadzia.

Za piękne zdjęcia, dziękuję Zeberce :]