Testowałam już różne kremy, i chyba znalazłam taki, którego cena nie odstrasza, a efekt jaki uzyskamy dzięki codziennemu stosowaniu – chyba zadowoli nie jedną z nas.

P1080243.JPG

Od kiedy go używam, zdążyłam dość szybko zauważyć jak działa ten krem. Moja skóra stała się jędrna, i bardzo wygładzona. Moja twarz odmłodniała, i znajomi odejmują mi kilka dobrych lat w tył. Taki efekt chyba zadowoli każdą kobietę :]

P1080244.JPG

Krem dobrze się wchłania, i ma miła konsystencję. Co ciekawsze, kosztuje około 20zł – a jest bardzo wydajny i skuteczny w redukowaniu zmarszczek. Ja mam 50+ i wszelkie kosmetyki, które pomagają mi w utracie choćby jednej zmarszczki sobie cenię i polecam znajomym.

P1080245.JPG

Podczas stosowania tego kremu, wiele moich koleżanek sięgnęło na sklepową półkę w celu zakupu. Co mnie bardzo cieszy. A jeszcze większą będę miała radość, kiedy choćby jedna z nich przyjdzie do mnie na kawę a ja będę mogła zauważyć brak zmarszczek i poprawę wyglądu jej skóry :]

P1080246.JPG

Polecam i dziękuję. Kto ciekawy efektu zapraszam do sklepu – ponieważ cena jest odpowiednia a nawet mogę powiedzieć, że zbyt niska jeśli chodzi o działanie tego przyjemniaczka :]

Testowała Jadzia (+50)