Kilka słów od PRODUCENTA.

P1080235.JPG

Specjalistyczny dermokosmetyk, intensywnie nawilżający oraz uzupełniający brakujące w skórze lipidy. Jego 24-godzinne działanie zostało udowodnione badaniami klinicznymi.

Zawiera unikalny kompleks ERC – pięć kluczowych składników, które zapewniają skórze ochronę i prawidłowe nawilżenie:

  • PCAto składnik, który występuje naturalnie w skórze i wchodzi w skład tzw. Naturalnego Czynnika Nawilżającego. Jego rola polega na wiązaniu cząsteczek wody i utrzymywaniu stałego poziomu nawilżenia skóry.
  • masło Shea oraz olej z orzechów makadamia – uzupełniają lipidy, zmiękczają skórę i łagodzą podrażnienia
  • pantenol – łagodzi podrażnienia i ułatwia regenerację naskórka
  • silikony – chronią naturalny płaszcz lipidowy

Nie zawiera substancji drażniących i alergizujących.

P1080236.JPG

Lekka konsystencja kremu sprawia, że łatwo się rozprowadza i szybko wchłania.

Dzięki swoim szczególnym właściwościom Cetaphil DA Ultra Krem intensywnie nawilżający został trzykrotnie nagrodzony przez specjalistów wyróżnieniem Perła Dermatologii Estetycznej.

Seria Cetaphil otrzymała również godło Odkrycie Roku ogólnopolskiego konkursu Laur Klienta 2011.

P1080237.JPG

Takiego kremu nawilżającego, o tak lekkiej konsystencji jeszcze nie stosowałam. Krem nie należy do najtańszych, jednak za takie ekstremalne działanie warto zapłacić i nie ma co sobie żałować. Oczywiście, jeżeli nasza skóra wymaga mocnego nawilżenia lub znacie kogoś, kto ma problem z odpowiednim nawilżeniem skóry – po prostu go polećcie lub kupcie i podarujcie w prezencie.

P1080238.JPG

Ja już kupiłam na prezent dla przyjaciółki, która nie mieszka w POLSCE a doskonale wiem, jakie ma problemy ze skórą, gdyż co przyjedzie do mnie non stop narzeka, że nie ma nic do nawilżenia tylko lekarz i antybiotyk w postaci maści. Oj ale nie o niej tym razem :]

P1080239.JPG

Uważam, że jest to jeden z lepszych kremów nawilżających. Co ciekawsze, nie przeszkadza mi jego neutralny zapach. Choć osobiście lubię kremy które intensywnie pachną :]

P1080241.JPG

Krem ma lekką konsystencję i błyskawicznie wchłania go skóra – jeśli macie skórę suchą, potrzebującą nawilżenia to krem przeniknie jeszcze szybciej. Kilka razy użyła go moja mama, która jak już wiecie ma problem z suchą skórą, szczególnie na nogach. Po zastosowaniu kremu, skóra jak za pomocą strzały została nawilżona i nie było szans, aby paznokciem można było coś narysować na nóżce mamusi :]

W taki sposób zawsze testujemy czy nawilżenie jest odpowiednie, czy też nie :] I powiem wam, że taki test najlepiej wykazuje działanie produktów które mają za zadanie nawilżyć naszą skórę :]

Krem nie podrażnia i nie uczula, nie powoduje żadnych szkód :] Świetnie nadaje się pod makijaż, można normalnie nałożyć podkład i nic się nie roluje, wszystko wychodzi znakomicie. Może służyć jako dobry i odpowiednio dbający podkład ;]

P1080240.JPG

Dużym plusem jest jego wydajność :] Jednak, jeśli używa go więcej niż jedna osoba, jego żywotność | logiczne, że trwa krócej| niż gdyby miał być używany przez jedną osobę.

Dopóki sama go stosowałam było super :] Ale później, kiedy chciałam aby mama wypróbowała, krem jakoś szybko się rozpłynął ;] No ale w końcu Pan Bóg nakazał się dzielić :] A Ja lubię się dzielić, i cieszy mnie jeśli coś co uważam za dobre, okazuje się dobre również dla innych. A jeszcze bardziej, cieszy mnie jeśli coś co u mnie się nie sprawdza – u innych zdaje egzamin w 100%.

Dlatego zawsze podkreślam i wciąż będę się powtarzała – NAJLEPIEJ SPRAWDZIĆ NA SOBIE CO I JAK DZIAŁA, BO INACZEJ MOŻECIE ZAPRZEPAŚCIĆ OKAZJĘ – OT TAK PO PROSTU!

ZEBRA POLECA – MAMA ZEBRY POLECA = POLECAMY!

UDZIEWCZYN dzięki ≧❀‿❀≦
Testowała Wasza Zebra  –- szczęśliwa! :]