img_4901

Na wstępie zaznaczę, że fanką błyszczyków raczej nie jestem. Uważam, że są zbyt błyszczące, a często zbyt kleiste. Jednak mimo to postanowiłam przetestować błyszczyk Starlike od Delia Cosmetics i przyznam,że jest miło zaskoczona.

img_4903

Opakowanie jest eleganckie i co najważniejsze trwałe. Aplikator świetnie się spisuje – jest precyzyjny i miękki.

img_4904

Sam błyszczyk ma delikatny odcień czerwieni, który sprawdzi się u wielu osób i w wielu sytuacjach.

Największym jednak dla mnie zaskoczeniem jest brak efektu sklejania się ust. Błyszczyk w dodatku świetnie chroni i lekko nawilża usta, także to ideał na zimę dla tych z Was, które nie lubią typowo ochronnych pomadek.

img_4910

Cieszę się, że pokonałam swoje błyszczykowe uprzedzenia i przetestowałam ten od Delia Cosmetics. Jest to bardzo dobry jakościowo produkt, który polecam z czystym sercem 🙂

Buziaki, Ilona 🙂