Naprawczy krem maska pomaga redukować zmarszczki dzięki naprawczej mocy natury wspartej siłą podwójnej technologii. Współpraca naprawczego koncentratu z „serca” algi Wakame oraz kolagenosfer i lipopeptyd infuzyjnych, pomaga wygładzić skórę i odzyskać naturalnie pogodny i młodszy wygląd rysów twarzy.

Krem stosowałam w duecie razem z maską.

P1080657.JPG

Ala: Stosuję ten krem od dłuższego czasu, i jedno co muszę mu przyznać to znakomite oddziaływanie na moją skórę. Jestem po 40 dokładnie mam 43 lata, i od zawsze dbam o odpowiedni dobór kosmetyków do mojego wieku.

P1080660.JPGNie uważam się jeszcze, za kobietę „starą” oj do tego to mi jeszcze troszkę czasu pozostało. Jednak o skórę dbam od kiedy pamiętam, a pamiętam, że od 25 roku życia starałam się dobierać kosmetyki przeznaczone do mojego wieku. W chwili obecnej, zauważyłam, że wygląd mojej skóry znacznie się poprawił. Oddycha więcej i swobodniej. Co najważniejsze, wspaniale nadaje się pod makijaż. Co zyskała moja skóra? Efekt wygładzenia, i odświeżenia.

P1080658.JPG

Zmarszczki? Jakie zmarszczki :] Skóra po stosowaniu tego kremu stała się napięta, i większość zmarszczek widocznych dla mnie – znikła ;]

P1080663.JPG

Wiadomo, że krem na pewno nie spowoduje całkowitego wyzbycia się uroku dojrzewania;) Ale jak na ten czas, na tę chwilę mogę go polecić. Warto.

Stosowałam  w duecie razem wiadomo, że efekt lepszy. Maska na noc oddziaływała wspaniale, natomiast krem nakładałam przed wyjściem do pracy – czyli na dzień – i rezultat duetu jest widoczny gołym okiem.

POLECAM!

Naprawczy krem wygładzajacy, kórego składniki współpracują ze spobą aby skutecznie naprawiać uszkodzenia pojawiające się z wiekiem w Twojej skórze. Naturalny aktywny koncentrat z „serca” algi Wakame zapewnia wszechstronną stymulację odnowy skóry:  tworzy w skórze nowe włókna kolagenu i porządkuje już istniejące.

p1080661

Dziękuję za możliwość wypróbowania.

Ala.