Processed with VSCO with a5 preset

Od producenta:

„Otuli Twoją skórę ochronną warstwą, poprawi kondycję i napięcie Twojej skóry przywracając jej poczucie komfortu. Sprawi, że naskórek będzie równomiernie i jeszcze dokładniej nawilżony niż dotychczas. Dzięki pielęgnacyjnym właściwościom balsamu o lekkiej formule, bogatej w miliony kropelek drogocennych olejków, Twoja skóra stanie się aksamitnie gładka i miękka w dotyku.”

Cena: ok. 16 zł/ 400 ml.

Processed with VSCO with a5 preset

Moja opinia:

Balsam, mimo iż zawiera w sobie olejki nie posiada tłustej konsystencji. Kosmetyk jest lekki i szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy. Mimo wspomnianych wcześniej właściwości świetnie nawilża i odżywia skórę.  Kremowy, kokosowy zapach przypadnie do gustu wielu osobom, gdyż nie jest duszący i nie czuć w nim sztucznych nut. Idealny do codziennej pielęgnacji.

Processed with VSCO with a5 preset

Balsam wyróżnia się ogromną pojemnością. W stosunku do ceny jest to bardzo atrakcyjny produkt. Dla jednych wielka buteleczka jest plusem dla mnie przeciwnie. Dlaczego? Wydaje mi się wprost nie do zużycia. Po za tym po czasie produkt zaczyna mi się nudzić i z chęcią wypróbowałabym czegoś innego. W dodatku mam problem z systematycznym nakładaniem balsamów na ciało- zawsze zapominam o tej czynności. Może dlatego, iż moja skóra nie nie jest bardzo wymagająca w tej kwestii.

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂