Processed with VSCO with a5 preset

Od producenta:

„Lekki Krem matująco-nawilżający redukuje nadmierne błyszczenie się twarzy i jednocześnie nawilża skórę i zapobiega przesuszeniu, które wywołuje nadprodukcję sebum. Krem przywraca skórze stan równowagi i działa przeciw niedoskonałościom. Lekka formuła, 0% lepkości. Innowacja! FotoCzułe Pigmenty natychmiast wizualnie upiększą skórę. Zapewniają Efekt Glamour! – błyskawiczny optyczny efekt doskonałej, gładkiej skóry. Węgiel BioAktywny – odkrycie w walce z niedoskonałościami! Oczyszcza i działa antybakteryjnie. Pochłania zanieczyszczenia, pozostawia pory czyste i zwężone. Wyciąg z Blue Daisy działa na skórę nawilżająco i łagodząco, przeciwdziała podrażnieniom i zaczerwienieniom.”

Cena: ok. 16 zł./ 50 ml.

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Moja opinia:

Krem to nowość, którą możecie znaleźć w drogeriach Rossmann. Chwytliwa nazwa oraz hashtagi na buteleczce przemówiły od mnie od razu.

Nigdy nie używałam kremów matujących. Zawsze stawiałam na nawilżenie, a tutaj znalazłam to idealne połączenie.

Jednak zacznijmy od początku. Krem wywarł na mnie pierwsze dobre wrażenie. Zaintrygował mnie jego świeży zapach oraz lekko szarawy kolor, nawiązujący do węgla aktywnego w składzie.  Po pierwszym nałożeniu byłam bardzo zadowolona, a te same emocje towarzyszyły mi też, przy kolejnych aplikacjach.

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Krem szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy. Podoba mi się fakt, iż można nałożyć go na twarz i wyjść tak po prostu do ludzi nie obawiając się o tłusty wygląd twarzy. Produkt nadaje się do stosowania pod makijaż, przedłuża też jego trwałość oraz mat pozwala cieszyć się matem na dłużej.

Nie zapycha, nie wysusza. Pomaga w walce z niedoskonałościami.

Jego ogromnym minusem jest to, iż kończy się zbyt szybko!!! Polubiłam go tak bardzo, iż z pewnością do niego wrócę.

Tekst i zdjęcie:

Aneta 🙂