Processed with VSCO with hb1 preset

Od producenta:

„Odświeżający szampon suchy do codziennego stosowania L’biotica Professional Therapy to idealny sposób na szybkie i proste odświeżenie włosów bez użycia wody. Włosy odzyskują świeży wygląd w ciągu kilku sekund. Formuła suchego szamponu L’biotica sprawia, że włosy pozostają odświeżone oraz lekko uniesione u nasady.

Nietestowany na zwierzętach. Przebadany dermatologicznie.”

Cena: ok. 18 zł/ 200 ml.

Processed with VSCO with hb1 preset

Moja opinia:

Do tej pory używałam tylko suchych szamponów marki Batiste. Z jednego powodu- były najlepsze na rynku. Niestety, ale może i stety na rynku pojawiła się nowość od L’Biotica, która podbiła moje serce. Co najważniejsze pokochała go moja skóra głowy i włosy.

Suchy szampon posiada bardzo fajny, elegancki, kobiecy zapach- niczym perfumy. Po spryskaniu nim włosów i pozostawieniu produktu (bez rozczesywania) możemy uzyskać świetny efekt. Po pierwsze szampon wchłania się tak dobrze, iż po pewnym czasie prawie w ogóle go nie widać i wystarczy tylko przeczesać włosy. Ze wspomnianą na początku marką nigdy nie uzyskałam takiego efektu, gdyż zostawiał białe plamy i miałam problem z ich wyczesaniem.  Po drugie, efekt który dostajemy przypomina włosy po umyciu- nie są matowe jak w przypadku Batiste.

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with hb1 preset

Produkt tego typu świetnie sprawdzi się na wyjazdy lub jeśli potrzebujemy bardzo szybko odświeżyć włosy bez użycia wody. Dodaje też objętości u nasady, przez co jest pomocny w układaniu fryzur.   To zdecydowanie mój faworyt jeśli chodzi o suche szampony.

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂