Processed with VSCO

Od producenta:

„Intensywnie regenerujące serum zawiera skoncentrowany kolagen oraz komórki macierzyste PhytoCellTec™ Argan. Regularne stosowanie serum zapewnia ujędrnienie skóry, zmniejszając objawy jej starzenia się. Produkt w widoczny sposób nawilża naskórek, usuwając objawy przesuszenia. Formuła nie podrażnia skóry oraz nie powoduje zaczerwienień. Serum można stosować samodzielnie lub pod krem, wzmacniając jego działanie. Lekka konsystencja nie pozostawia uczucia lepkości, co podwyższa komfort stosowania.”

Cena: ok. 9 zł/ 20 ml.

Processed with VSCO

Processed with VSCO

Moja opinia:

Serum wywarło na mnie pozytywne wrażenie. Przede wszystkim kosmetyk jest bardzo wydajny i posiada niska cenę. Kiedy powąchałam je pierwszy raz wiedziałam, że znam ten zapach. Przeczucie mnie nie myliło zapach jest bardzo podobny, powiedziałabym nawet, że identyczny do tego z Flos-lek, Dermoexpert( koncentrat wypełniający zmarszczki), który testowałam dla Was jakiś czas temu. Myślę, że to świetny odpowiednik tego produktu i to w dużo niższej cenie.

Processed with VSCO

 

Serum zyskało u mnie sympatię, kiedy pierwszy raz spróbowałam nałożyć je pod makijaż. Dało na twarzy delikatną silikonową warstwę, która sprawiła, iż podkład  świetnie rozprowadzał się po skórze.

Nawilża i daje ulgę zmęczonej cerze z racji tego, iż zawsze jest zimny. 🙂 Podczas używania, nie zauważyłam żadnego negatywnego działania na cerę. Jednak zawsze zachęcam do zrobienia próby uczuleniowej jak przy większości kosmetyków. 🙂

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂