Pamiętacie moje kilka słów odnośnie szamponu i odzywki od L`Biotica Professional ? Obiecałam wam, że niebawem napisze co nie co na temat odzywki do włosów w sprayu :] Nadeszła ta chwila, i z przyjemnością zapraszam was do czytania :]

P1080857.JPG

Nie wiem czy efekt jaki uzyskałam to dzięki temu, że stosowałam aż 3 produkty do włosów z tej samej marki i serii? Może tak.

P1080858.JPG

W każdym razie…

Korzyści jakie odniosłam są po prostu mega!

P1080859.JPG

Nie dość, że aplikacja sprawiała mi przyjemność, to jeszcze brak obciążenia sprawiał, że stosowałam ją z przyjemnością.

P1080860.JPG

Włosy stały się nawilżone, zregenerowane i wzmocnione. Oczywiście fakt, że ich rozczesywanie było przyjemnością również należy podkreślić.

Ochrona koloru włosów farbowanych powinna przyciągnąć wszystkie kobiety, które farbują włosy. Brak efektu elektryzowania jest po prostu rewelacyjny.

P1080861.JPG

Włosy delikatne, wygładzone, nie obciążone i łatwe w ułożeniu = to właśnie L`Biotica Professional Therapy.

POLECAM w 110%!

UDZIEWCZYN dzięki ≧❀‿❀≦
Testowała Wasza Zebra  –- szczęśliwa! :]