20170311_115611

Od producenta:

DAILY CARE to gama produktów toaletowych do codziennego oczyszczania, tonizacji i pielęgnacji skóry oparta na roślinnych składnikach aktywnych znanych i cenionych w farmacji.

Produkty przebadane dermatologicznie.”

Cena:

-płyn micelarny ok. 17 zł/ 250 ml.

-mleczko odżywcze ok. 13 zł/ 250 ml.

20170311_115633.jpg

20170311_115624.jpg

Moja opinia:

Oba produkty zamknięte są w podobny buteleczkach, całkiem poręcznych i z przejrzystą szatą graficzną. Produkty łączy ładny, delikatny, świeży zapach, który kojarzy mi się z kosmetykami dla  małych dzieci. Myślę, że warto wspomnieć też o tym, iż są bardzo wydajne.

Płyn micelarny dobrze radzi sobie z makijażem twarzy, gorzej jeśli chodzi o tusz do rzęs. W tych okolicach jeśli dostanie się do oczu niestety trochę szczypie. Płynem micelarnym przemywam też usta i oczekuję, że nie będę czuła smaku produktu, którym wykonywałam demakijaż, tutaj wystąpił ten problem. To samo tyczy się drugiego produktu.

20170311_115615

20170311_115618

Dużo bardziej polubiłam odżywcze mleczko. Nie jestem ich fanką jednak to przyniosło mojej suchej skórze ukojenie. Fajnie nawilża i dobrze radzi sobie z usuwaniem makijażu. Używałam go jako pierwszy krok podczas demakijażu, później finalnie przemywałam twarz płynem micelarnym.

Kosmetyki nie podrażniły cery, nie zauważyłam też pogorszenia w jej stanie. Na pewno jest to świetne duo dla suchej skóry. Jednak trzeba liczyć się z tym, że zmycie nimi makijażu zajmie nam trochę więcej czasu.   Dużym plusem jest dla mnie zapach, który daje uczucie świeżości.

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂