20170316_113831

Od producenta:

„Hialuronowy krem-maska do rąk to innowacyjne połączenie kremu nawilżająco-ochronnego z intensywnym serum regenerującym.Formuła bogata w 5% UREA i Hyalluron Active odmładza,długotrwale nawilża i wygładza.Olej z Avocado natychmiast likwiduje uczucie szorstkości,regeneruje i odżywia,wzmacnia paznokcie.

Kolagen i Elastyna przywracają skórze jędrność i elastyczność.D-Panthenol i Alantoina łagodzą podrażnienia i zmniejszają zaczerwienienie skóry.Kompleks witamin A+E+F stymuluje naturalną odnowę naskórka,a Ceramidy Roślinne zabezpieczają skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.”

Cena: ok. 12 zł/ 100 ml

20170316_113900

Moja opinia:

Krem zamknięty jest w klasycznej tubce, a napisy znajdujące się na niej informują, że możemy spodziewać się profesjonalnej pomocy. Produkt posiada bardzo ładny, mleczny zapach. Delikatny, nie wybijający się, nie drażniący- to zdecydowanie jego wielki plus.

20170316_113852

20170316_113842

20170316_113948

Jeśli wasze ręce są popękane to dzięki temu kremowi skóra nabierze gładkości i będzie miękka w dotyku. Problem pojawia się  wtedy jeśli wasza skóra jest odwodniona i potrzebuje dawki nawilżenia. Tutaj właśnie się zawiodłam, to mój jedyny problem jeśli chodzi o dłonie, a krem nie spełnił moich oczekiwań. Woskowa gładkość, którą otrzymałam nijak miała się z nawilżeniem, uczucie to  było co najmniej dziwne.

Posiadam bardzo mieszane uczucia co do tego kremu i powiem, że ciężko mi jest wyrobić sobie o nim jakąkolwiek opinię.

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂