20170325_100059

Od producenta:

Jaki daje efekt?

  • dokładnie oczyszczona i odświeżona skóra
  • zdrowy, matowy koloryt
  • energetyzujący zapach

Składniki aktywne:

  • Siarka – działa przeciwgrzybiczo i przeciwbakteryjnie, reguluje pracę gruczołów łojowych zmniejszając wydzielanie sebum
  • Łagodzący ekstrakt z rumianku
  • Dogłębnie oczyszczające drobinki peelingujące”

Cena: ok. 15 zł/ 120 ml.

20170325_100236

 

Moja opinia:

O siarkowej linii do pielęgnacji cery trądzikowej słyszałam wiele, jednak nigdy nie miałam okazji jej wypróbować. Zaskoczył mnie fakt, że w ofercie posiadają peeling czyli coś co uwielbiam. W dodatku jest to wielofunkcyjny kosmetyk, który może być:

  • peelingiem-  kiedy rozprowadzamy go na wilgotnej twarzy i masujemy kolistymi ruchami kilka minut,
  • maseczką- kiedy zostawimy produkt na twarzy na około 5 minut,
  • żelem- który możemy używać codziennie.

Przyznam, że spodziewałam się nie za ładnego zapachu lub całkowicie naturalnego. Świeży, kwiatowy, energetyzujący- tak właśnie mogę go opisać. Jestem dosyć wybredna jeśli chodzi o zapachowe kosmetyki, ale ten jest wręcz genialny i myślę, że spodoba się wielu osobom.

20170311_120011

20170311_120036

Co do samego działania również mam pozytywne wrażenia. Produktu używam najczęściej jako peelingu i uważam, że w tej roli sprawdza się najlepiej. Świetnie ściera martwy naskórek, a drobinki pobudzają krążenie. Nie są za ostre, ale wyczuwalne. Osoby z bardzo wrażliwą skórą nie powinny długo masować nim twarzy.

Produkty do pielęgnacji twarzy rzadko mnie zaskakują, jednak ten całkowicie zdobył moje uznanie.

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂