20170316_114804.jpg

Od producenta:

„Najnowsza kolekcja lakierów w trendowych kolorach proponowanych w 2016 roku przez Pantone. Zawiera 16 kolorów od perłowych po klasyczne błyszczące kremowe.
Kolekcja oparta jest na nowej, szybciej schnącej formule.
Została również wzbogacona o nowy płaski, gruby, zaokrąglony pędzelek, dzięki któremu wykonanie manicure jest znacznie szybsze.”

Cena: ok. 6 zł/  11 ml.

20170316_115209

Moja opinia:

To już moje drugie spotkanie z lakierami do paznokci Coral. Tym razem testowałam dla Was dwa kolory: TC13 granatowy oraz TC16  stare złoto z serii Big&Brush.

Lakiery idealnie wpisują się w panujące trendy: opalizujące, płynne metale to chyba najlepsze określenie. Każdy z kolorów jest niepowtarzalny na swój sposób. Chłodny granat to mieszanka odcieni niebieskiego z fioletową taflą. Drugi kolor nazwałam starym złotem. To coś na pograniczu srebra i złota- prawdziwy metal! W rzeczywistości robi ogromne wrażenie. Lakiery nie posiadają brokatowych drobinek jest to drobno zmielony proszek, który odbija światło.

20170316_114851

20170316_114942

Wytrzymują na paznokciach około 4 dni. Kryją już po pierwszej warstwie z delikatnymi prześwitami dlatego ja dla pewności zawsze kładę drugą.

Na plus zasługuje też pędzelek, który nie pozostawia smug. Lakier ma dosyć wodnistą konsystencję jednak nie spływa z płytki, czego na początku się obawiałam.

20170316_115224

Gama kolorystyczna w tej serii jest genialna, aczkolwiek zdjęcia w sklepie internetowym nie oddają piękna kolorów, dlatego najlepiej zobaczyć je na żywo jeśli macie taką możliwość. 🙂

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂