20170316_114250.jpg

Od producenta:

„Kremy-Esencje Soraya Ideal Beauty to produkty, które dają efekt wypoczętej, pełnej blasku skóry już od pierwszego użycia. Odżywcze formuły Kremów- -Esencji wygładzają i delikatnie rozświetlają skórę, zapewniając idealna pielęgnację pod makijaż. Nasz Krem-Esencja o lekkiej konsystencji dla cery mieszanej daje szybki efekt wypoczętej, pełnej blasku skóry.
Efekty widoczne już od pierwszego użycia:
• rozświetla cerę
• poprawia wygląd skóry”

Cena: ok. 20 zł/ 50 ml.

20170316_114322

20170316_114410

Moja opinia:

Krem zamknięty jest w szklanym słoiczku, to coś co na prawdę lubię. 🙂 Na plus zasługuje też szata graficzna kartonika- holograficzny efekt zdecydowanie trafił w moje gusta.

Kosmetyk posiada lekką kremowo- żelową konsystencję. Producent obiecuje rozświetlenie cery już po pierwszym użyciu, jednak nie spodziewałam się, że produkt będzie posiadał brokatowe drobinki. Niewielkie, jednak sprawiają że twarz błyszczy się, a ja jestem zwolenniczką matu.

20170316_114345

20170316_114428

20170316_114453.jpg

To zdecydowanie krem do cery normalnej. U suchej i bardzo suchej nie sprawdzi się ponieważ jego nawilżenie jest znikome, jest to bardziej wygładzenie. U cery mieszanej/ tłustej błyszczące drobinki będą wyglądały po prostu źle.

Jest dobrą bazą pod makijaż. Nie uczulił, ani nie podrażnił.

Nie należy do najgorszych, ale nie mam też  o nim pozytywnej opinii- jednym słowem nie zaskoczył mnie. Ale uważam, że będzie odpowiedni dla osób cerą normalną dlatego do końca go nie przekreślam.

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂