IMG_6409

Nie jestem typem alergika, ale i ja lubię czasem wybrać bezpieczne dla skóry produkty. Kiedy pierwszy raz użyłam tego żelu wiedziałam, że stworzymy idealny duet. Świetnie sprawdził się przez zimę, pielęgnując moja skórę i nie wysuszając jej. W dodatku niesamowicie mocno się pienił, prze co jest to produkt zaskakująco wydajny.

IMG_6412

Żel jest praktycznie przezroczyty i ma bardzo, ale to bardzo delikatny zapach. Mogłabym stwierdzić, że jest bezzapachowy, ale nie byłaby to do końca prawda. Nie mniej jednak przy kąpieli zapach znika i na skórze również nic nie pozostaje.

IMG_6410

Ten żel od firmy Barwa z pewnością sprawdzi się u alergików, ale i również u wszystkich innych osób, które wybierają naturalną i delikatną pielęgnację dla swojej skóry.

Lubicie produkty hipoalergiczne czy raczej z takich nie korzystacie? Koniecznie dajcie znać!

Buziaki, Ilona 🙂