Multi BioMask

P1090410

Cena 7.99,-

Odmłodzić się chciałam i mi się udało :]

P1090409.JPGP1090408.JPG

Po nałożeniu tkaniny na twarz, czułam takie dziwne mrowienie, stwierdziłam, że właśnie dzięki temu wiem że coś się dziejez moją skórą. Bardzo przyjemny zapach spowodował, że nie chciałam tej maski ściągać z twarzy. Skóra po użyciu jest doskonale nawilżona i wygładzona.

P1090411.JPG

Moja twarz zyskała wiele dzięki temu zabiegowi. Jestem bardzo zadowolona z efektu jaki uzyskać można dzięki tej saszetce. Wspaniały zapach który towarzyszy tej chwili jest po prostu cudowny.

P1090407.JPG

Kupiłam już kolejne oczywiście te same, bo jeśli ta mnie odmłodziła to innych już nie chcę próbować :]

– Aga.

Składniki

Koktajl Odmładzający: Aqua, Butylene Glycol, Bis-PEG-18 Methyl Ether Dimethyl Silane, Methyl Gluceth-20, Undaria Pinnatifida Extract, Caviar Extract, Glycerin, Propylene Glycol, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Acrylates/C10-130 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Tetrasodium EDTA, Tromethamine, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Benzyl Salicylate, Limonene, Linalool.