Tym razem będzie kilka słów odnośnie PIELĘGNACYJNEGO  kremu na pupę :]

P1090423.JPG

Pielęgnacja niemowlęcej pupy to nie lada wyzwanie. Wiem, bo podczas spotkań z mamami, często słyszę skargi na pieluszki, albo żale typu – „Jak to jest że twoje dziecko się nie odparza a mój mały cały czas”.

P1090425.JPG

No cóż, na ten temat nie będę się wypowiadała, ale częstą przyczyną odparzeń u dzieci jest rzadka zmiana pieluszki. I niech nikt mi nie mówi, że dziecko w pampersie może spać 20h. Bo rodzice nasłuchają się reklamowych chwytów, i naprawdę nie zmieniają dziecku pieluszki kilkanaście godzin! A później – „ [Zebra!] On znowu jest odparzony! A moja ma cała pupę aż bordową!”

P1090424.JPG

Odpowiednia ochrona pupy niemowlaka, to przede wszystkim częsta zmiana pieluszek ale i krem, który stworzy ochronną barierę i uchroni przed odparzeniami.

Cieniutką warstwę kremu rozprowadza się na pupie niemowlaka, i dzięki temu budujemy barierę ochronną przed odparzeniami. Ja stosowałam naprawdę niewielką ilość kremu, chciałam wypróbować i sprawdzić – i CO?

 

I śmiało polecam dalej! 🙂

Testowała Zebra.

Dziękuję!!!!