Linia olejków zainspirowana ekologiczną pielęgnacją. Olejki są wielozadaniowe, 100% naturalne przeznaczone do pielęgnacji włosów, twarzy i ciała.

P1090389

Olejek z awokado pochodzący z Ameryki Południowej.

Jest źródłem witamin (A, D i E), nienasyconych kwasów tłuszczowych, substancji mineralnych i lipidów.

Idealny do skóry przesuszonej, wrażliwej, starzejącej się, z problemami. Olejek jest łatwo wchłaniany przez skórę, przyczynia się do odbudowy bariery skórnej, redukcji zmarszczek, poprawienia elastyczności i napięcia skóry. Chroni kolor włosów farbowanych przed blaknięciem. Zapobiega rozdwajaniu się końcówek. Produkt wzbogacony został o olejek słonecznikowy zawierający odmładzającą witaminę E i odżywcze kwasy tłuszczowe.

Indeks 1332- Olejek z awokado 100% naturalny

P1090390.JPG

Olejek z awokado wygrał pojedynek jeśli chodzi o zapotrzebowanie mojego ciała :] Genialnie wpływa na włosy, dyscyplinuje każdy kosmyk włosów :] Oczywiście, należy uważać aby nie nałożyć zbyt dużej ilości bo zamiast pomagać sprawi, że będziemy miały tłuste i brzydkie włosy. Ale ostrożne podejście do współżycia z olejkami jest wskazane przy każdym jednym olejku.

P1090391.JPG

Wspaniale regeneruje i nawilża włosy. Szybko się wchłania z uwagi na bardzo delikatną konsystencję.

Testowałam go głównie na włosach z uwagi na fakt, iż moje włosy są farbowane i potrzebują odpowiedniej pielęgnacji. Nakładam go również na końcówki oczywiście w małych ilościach, a on działa na nie jak zbawienny eliksir :] Moje końcówki nie rozdwajają się, nie łamią – są naprawdę w dobrej kondycji :]

P1090392.JPG

Ten olejek polecam, bo warto zadbać o skórę głowy i włosy. Oczywiście, można go wykorzystać do innych celów, jednak ja testowałam go głównie na włosach.

 

Testowała Zebra.

Dziękuję!!!!