Niewiele kosztują a mogą poprawić jakość naszych dłoni – skusisz się?

P1090426

Bardzo sceptycznie podchodzę to tego typu produktów. Jakoś nie mogę się przekonać, że rękawiczki nasączone jakąś cieczą przyczynią się do poprawnie jakości moich dłoni. W nasączone skarpetki też nie wierzyłam, dopóki nie wypróbowałam, tak jest również w tym przypadku.

P1090428

W zestawie za 12zł mamy rękawiczki które aby ciecz nie wyszła prędzej niż chcemy zostały zabezpieczone taką „metką” nie wiem jak to mam nazwać poprawnie :] Sami zobaczcie :]

P1090431.JPG

Wenwnątrz rękawiczek jest płyn, który kiedy nałożymy rękawiczki na dłonie aktywnie działa. Wówczas rękawiczki stają się rewelacyjnie przyległe do skóry, przez co składniki aktywne lepiej działają :]

P1090432.JPG

Widzicie na zdjęciach? Starałam się ująć w taki sposób abyście mogli zobaczyć, ile jest cieczy wewnątrz rękawiczek, która pracuje aktywnie dla dobra naszych dłoni:]

Po ściągnięciu rękawiczek moje dłonie zostały rozjaśnione, ale nie jest to tak, że rozjaśniała zdrowa skóra – oj nie! Przebarwienia które powstały na dłoniach zostały rozjaśnione, mam wrażenie, jakby moje paznokcie zyskały na plus. Wydaje mi się, że gdybym powtórzyła taką intensywną kurację przynajmniej kilka razy w mc – to śmiało mogłaby zastąpić odżywki do paznokci.

P1090430.JPG

Nie zastanawiaj się czy warto, Po prostu kup i wypróbuj bo inaczej nie będziesz wiedział czy się opłaca czy też nie.

P1090427

Dziękuję za możliwość przetestowania

Testowała Zebra.

Dziękuję!!!!