20170517_111333

Od producenta:

„Szampon, będący podstawą codziennej pielęgnacji, został skomponowany tak, aby z jednaj strony efektywnie oczyszczał włókno włosa i skórę głowy z zanieczyszczeń, które osadzają się na nich w ciągu całego dnia, a z drugiej – odnawiał ochronny płaszcz lipidowy i regulował nawilżenie.”

Cena: ok. 17 zł/ 200 ml

20170517_111359

Moja opinia:

Jeśli chodzi o szampony do włosów nie mam względem nich dużych wymagań. Może dlatego, że rzadko kiedy wywołują u mnie tak zwane: wow.

20170517_111354

 

20170517_111342

Kosmetyk ten przepięknie pachnie, a używanie go to sama przyjemność. Dobrze się pieni, ma dosyć gęstą konsystencję. Dobrze oczyszcza włosy, nie powoduje ich przetłuszczenia, nie obciąża . Podczas jego używania zauważyłam poprawę w wyglądzie moich włosów. Wyglądają zdrowiej, są miękkie i nawilżone. Nie zauważyłam efektu zagęszczenia i pogrubienia włosów ale może tylko dlatego, iż nie posiadam takiego problemu. Jedynym minusem tego szamponu jest mała pojemność i to, że szybko się kończy.

Jestem jak najbardziej na TAK!

 

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂