20170517_104335

Naturalny olejek pomarańczowy Dr.Beta dotarł do mnie wraz z żółtym kominkiem.  Niestety tak zwana patelnia na świeczkę potłukła się podczas transportu, jednak udało mi się ją jakoś posklejać. 🙂

Kiedy pierwszy raz otworzyłam olejek i powąchałam go  ogarnęło mnie uczucie szczęścia. Dopiero później przeczytałam, że ten oto cytrusowy zapach w aromaterapii ma działanie antydepresyjne. Łagodzi lęki, napięcia nerwowe, napięcia mięśni.  To zapach stu rozkrojonych pomarańczy! Za każdym razem kiedy go używam to wywołuje on uśmiech na mojej twarzy.

20170517_104343

20170517_104417

To może teraz wspomnę o tym jak używać takich olejków. Zapalamy świeczkę, a na górną podstawkę kominka wlewamy wodę i wkraplamy olejek. Ten unosi się po całym pomieszczeniu. Kominka możemy też użyć do palenia wosków. Wtedy kruszymy go i pozostawiamy do roztopienia. Warto pamiętać o tym, że kominek jak i sama substancja nagrzewa się do wysokiej temperatury!

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂