20170517_105853.jpg

Od producenta:

„Multifunkcyjne serum na niedoskonałości to program nowej generacji polecany do każdego rodzaju skóry, w szczególności skóry zanieczyszczonej, szorstkiej, o nierównym kolorycie. Nowatorska formuła bogata w kwas laktobionowy 3% i kwas migdałowy 1%, łagodnie złuszcza, zmniejsza zmiany skórne, zapewniając widoczną odnowę naskórka już po 1 zastosowaniu.”

Cena: ok. 23 zł/ 18 ml.

20170517_105925

Moja opinia:

Widząc na kosmetykach napis 8w1 zawsze podchodzę do tego założenia z dystansem. Jakoś nie lubię tego marketingowego chwytu, który powoduje że zamiast kupić produkt omijam go szerokim łukiem. Uwielbiam sera do twarzy dlatego postanowiłam dać też szansę temu.

Kosmetyku używałam tylko na noc, tak też zaleca producent. Byłam bardzo zaskoczona tym, że kwas laktobionowy znajduję się już na drugim miejscu w składzie, zaraz po wodzie! Kolejne składniki aktywne już trochę dalej jednak to przekonało mnie aby spróbować.

20170517_105913

20170517_105950

Używając kosmetyków, które zawierają kwasy należy zadbać o ochronę przeciwsłoneczną nie ważne czy stosujemy go latem czy zimą.

Serum nakładałam tylko na strefę T tam gdzie mam problemy  z suchymi skórkami, łuszczącą się skórą, przesuszeniami oraz niedoskonałościami. Świetne kombo co nie? 🙂 Przy regularnym używaniu zauważyłam świetne nawilżenie oraz delikatne zmniejszenie porów. Najfajniejszym faktem było dla mnie to, iż kosmetyk nałożony na noc minimalizował praktycznie do zera nowe, powstające krostki.  Obawiałam się podrażnienia jednak niczego takiego nie zauważyłam.

 

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂