20170517_105429

Od producenta:

„Peeling hydro-krystaliczny Dermika Hydro Clean zapewnia efekt czystości absolutnej. Dedykowany jest pielęgnacji skóry mieszanej i tłustej. Kosmetyk mechanicznie złuszcza naskórek, wygładza go i oczyszcza. Ponadto produkt poprawia strukturę nawilżenia oraz sprawia, że skóra jest świeża i nawilżona. Swoje działanie opiera na technologii Aquapeel, która wykorzystuje ekstrakt z cytrusa australijskiego. Stymuluje on powstawanie kanałów wapniowych komórek naskórka oraz zawiera cenne kwasy AHA, które inicjują otwieranie kanałów wapniowych komórek naskórka. Ten podwójny mechanizm działa już przy niewielkim stężeniu AHA.”

Cena: ok. 28 zł/ 50 ml.

20170517_105436

Moja opinia:

Jestem wielką fanką peelingów z drobinkami, nie przepadam za tymi enzymatycznymi, uwielbiam czuć te małe cząsteczki, które zdzierają mój martwy naskórek. To moje pierwsze spotkanie z linią HydroClean od Dermiki. Produkt przeznaczony jest dla skóry mieszanej i tłustej. Jak mówi producent kosmetyk inspirowany jest zabiegiem hydradermabrazji.

20170517_105454

20170517_105537

Maleńkie drobinki perlitu były dla mnie nie widoczne w pierwszej chwili. Jednak jak się okazało mają wielką moc. Dlatego trzeba uważać z masowaniem, aby nie podrażnić skóry. Co najważniejsze peeling nie spowodował u mnie wysuszenia co do tej pory często się zdarzało przy tego typu kosmetykach. Skóra po jego użyciu jest gładka, miękka  i nawet ciut nawilżona.

Przyznam, że jest to  produkt, który na prawdę mnie zaskoczył i to pozytywnie! 🙂

 

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂