20170517_104832

Od producenta:

„Olejek Maracuja (Passiflora) z nasion owoców tropikalnych.
Zawiera duże ilości owocowych kwasów tłuszczowych,wapń,fosfor i potas.Posiada ogromny potencjał antyutleniający,co czyni go niezastąpionym olejem w walce z objawami starzenia.”

Cena: 6 zł/ 25 ml.

20170517_104855

Moja opinia:

Ostatnio jestem wielką fanką naturalnych kosmetyków i uwielbiam je testować. Nie wiedziałam, że w swojej ofercie Marion posiada takie kosmetyki. Tym razem miałam okazję przetestować w 100% naturalny olejek marakuja.

Możemy używać go zarówno do twarzy, włosów oraz ciała. Świetnie nawilża i wygładza. Olejek jest bezzapachowy.  Posiada krótki, dwu składnikowy skład: Olej słonecznikowy, olej z marakui.

20170517_105005

20170517_104917

Na początku byłam zachwycona buteleczką z pompką jednak wylewa ona zbyt dużo produktu, a przy tym wręcz strzela produktem przez co pobrudziłam nim ścianę w pokoju. 🙂 Jednak sama zawartość jest genialna. Idealny do skóry suchej, wrażliwej. Aktualnie używam go do moich zniszczonych końcówek włosów i radzi sobie świetnie. 🙂

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂