Testowałam ja ponieważ Zeberka jakoś nie może się przekonać do testowania tego typu produktów, gdyż bardzo się boi. Ja na szczęście mogę próbować co mi się tylko spodoba, i nic się mi nie dzieje.

P1090869.JPG

Ten  żel jest naprawdę dobry. Bardzo delikatnie myje miejsca intymne nie naruszając przy tym bariery ochronnej.

P1090871.JPG

Działa antybakteryjnie i pomaga w utrzymaniu prawidłowego PH – tego jak bardzo wrażliwego miejsca.

Żadnego dyskomfortu :]

P1090872.JPG

Jak widać nie ma mydła, alkoholu, ani substancji drażniących – to też Zeberko żałuj że nie wykorzystałaś możliwości i nie wypróbowałaś :]

Żel godny polecenia – i polecam również rozwagę w stosowaniu odpowiednich preparatów do wrażliwych a nawet bardzo okolic intymnych.

P1090870.JPG

Testowała Tina :]

Foto by Zebratestuje.