Dobrze oczyszcza a zapach pozostaje chwilę na ciele – jednak czy dla mnie zapach jest cudowny?

P1090883.JPG

Nie bardzo…. Jakoś w tym przypadku zapachowi nie uległam. Coś mnie mdli – coś odrzuca – ale nic więcej mi nie dokucza 🙂

P1090885.JPG

Ogólnie lubię tę markę – i to pierwszy skok w bok, że mówię iż zapach nie dla mnie :]

A szkoda….

P1090887.JPG

Sprawdza się jako żel pod prysznic – dobrze się pieni :] Łatwo spłukuje :] Jeśli chodzi o konsystencję – jest ona taka kremowa – delikatna i subtelna. Można śmiało używać go podczas każdego wieczoru – ale i przez dzień :]

P1090886.JPG

Pozostawia skórę gładką i pachnącą. Opakowanie całkiem OK  z wygodnym zamknięciem na zatrzask. Nie ma problemu z otwieraniem i zamykaniem nawet kiedy mamy mokre dłonie :]

P1090884.JPG

Osobiście polecam – jednak ja wybiorę następnym razem inną wersję zapachową.

Ach zapomniałabym – jest wydajny – skurczybyk jest i jest :]

 

Testowała Zebra :]