Dobrze mi znany i lubiany. Dlatego łatwo, szybko i przyjemnie kilka słów :]

P1090873.JPG

 

Aplikacja podkładu bardzo przyjemna, nie tworzy smug, łatwo rozprowadzić ją na całej twarzy.

Kolor? Idealnie wtapia się w kolor mojej skóry, współgra z nią wspaniale!

Konsystencja odpowiednia. Nie za rzadka, nie zbyt gęsta – taka w sam raz. Rozprowadza się równomiernie.

P1090874.JPG

Wspaniałe krycie, nie potrzebuję go dużo aby sprawić, by moja twarz wyglądała promiennie i zdrowo :]

Wydajność – perfekcyjna. Mi wystarcza na bardzo długo. Wiadomo, jeśli będziesz go używała „za dużo” – to wydajność zmaleje. Jednak podkreślam raz jeszcze – nie ma potrzeby aplikować dużej ilości podkładu, ponieważ mała ilość jest wystarczająca do odpowiedniego pokrycia skóry.

No i na sam koniec, kilka słów o trwałości :]

U mnie wspaniale trzyma się cały dzień, nie mam potrzeby odświeżania makijażu.

Testowała Zebra :]