To niesamowite, że ta farba wpadła w moje ręce po raz kolejny od portalu Udziewczyn.pl – Pani Agnieszka trafiła w samo sedno! Nie dość, że to moja ulubiona farba to jeszcze w odpowiednim czasie do mnie przyszła :]

P1090900.JPG

Powtórzę recenzję – bo nic nie zmienię, nic nie napiszę nowego – jestem zachwycona tą farbą tak samo jak 4 lata temu! :]

P1090902.JPG

Może zaczniemy od początku : ).

Przygotowanie gotowej farby do włosów trwało 3 minuty : )

Zapach, jaki wydobywał się po „złączeniu” saszetki z butelką( utrwalaczem ) był oszałamiający !!!

W życiu nie czułam takiego zapachu farby – bardzo ale to bardzo mi się podobał.

P1090904.JPG

Nie wyszedł platynowy blond – ale nie mógł wyjść – gdyż jak zawsze powtarzam–  1 opakowanie to na moją „głowę” za mało …

P1090903.JPG

Jak oceniam farbę?

Oceniam ją na 6+ – dlaczego?

+ Świetny zapach farby !!!

+ Łatwe rozprowadzenie

+ Nie wysusza włosów

+ W żaden sposób ( w moim wypadku ) – nie obciążyła włosów

P1090901.JPG

WP_20151009_19_27_03_Pro

 

+ Na żywo naprawdę ciekawy kolor pojawił się na moich włosach – aparat nie jest w stanie tego oddać w 100%

P1090900.JPG

Testowała Zebra.

Dziękuję!!!