IMG_9226

W ofercie polskim marek maseczki całonocne nie są zbyt popularnym produktem,dlatego chętnie sięgnęłam po maseczkę na dobranoc od mojej ulubionej marki – Eveline Cosmetics. Wydawało mi się, że będzie to super produkt, który zagości  u mnie na dłużej. Jak wyglądało to finalnie? Kilka sekund po nałożeniu maseczki cała powierzchnia twarzy zaczęła mnie przeraźliwie piec. Tylko dzięki szybkiej reakcji i natychmiastowemu zmyciu jej z twarzy udało mi się uniknąć większych podrażnień.
Dlatego pamiętajcie, że jeżeli Wasza skóra reaguje na jakiś produkt szczypaniem czy pieczeniem to musicie go zmyć natychmiastowo! Podrażnioną skórę nie tak łatwo doprowadzić znowu do odpowiedniej kondycji, więc nie warto ryzykować. Nawet jeżeli u kogoś innego dany kosmetyk okazał się hitem, u Was może się nie sprawdzić.

Ja osobiście jestem zawiedziona bo liczyłam na świetny produkt. Mam nadzieję, że maseczka u Was sprawdzi się dużo lepiej. Koniecznie dajcie znać 🙂

Buziaki, Ilona 🙂