Temat chyba na topie….

P1100597.JPG
Lato… Na pierwszą myśl o nim robi mi się słabo nie ze względu na ciepło które nadchodzi ale na myśl o moich stopach. Nie ma butów które by mnie nie obtarły, dzięki którym mogłabym z uśmiechem witać lato. I nie ważna jest tu cena obuwia.  Czy kupię buty za 400zł czy za 120zł za każdym razem mam problem. Jedynie jesień i zima nie stanowi dla moich stóp problemu :]

P1100599.JPG
Plastry zabrałam do pracy i każda z moich koleżanek w biurze roniła łzy kiedy założyła nowe buty. Szybko się rozeszły moje plasterki ale mam już w torebce dwie nowo zakupione paczki – tak na wszelki wypadek.

P1100600.JPG
Plaster naklejamy na osuszoną skórę, nie może być wcześniej wysmarowana kremem czy maścią – najlepiej trzyma się kiedy jest sucha.

UWAGA!

Nie stosować na otwarte, zakażone lub zabrudzone rany! Ze względów higienicznych plaster można stosować tylko jeden raz! Nie stosować u chorych na cukrzycę.

Przechowywać w chłodnym i suchym miejscu! W przypadku wątpliwości należy skonsultować się z lekarzem.

P1100598.JPGSam fakt, że mam już dwa nowe opakowania świadczy tylko o tym, że plasterki mogę polecić z czystym sumieniem. Dobrze się trzymają na stopie i wspaniale przynoszą ulgę kiedy pojawia się niechciany i nielubiany pęcherz :[

Polecam zakupić od razu 2 opakowania, bo jeśli przydarzy wam się nieszczęsny pęcherz to w jednej chwili zdejmiecie sobie kłopot z głowy.

POLECAM!

Zebra!